domingo, 1 de enero de 2017



L'ÀNIMA VIU PERQUE ÉS PERPÈTUAMENT 
TEMPTADA , ENCARA RESISTEIXI. TOT VIU PERQUE 
S'OPOSA A UNA COSA. SÓC ALLÒ A HO QUE
TOT S'OPOSA. PERÒ, SI EXISTÍS, PERQUE NO HAURIA RES A 
QUE OPOSAR-SE, COM LA PALOMA DEL MEU
DISCÍPOL KANT, QUE; VOLANT L'AIRE LLIURE, 
JUTJA QUE PODRIA VOLAR MILLOR AL BUIT.

FERNANDO PESSOA
L'HORA DEL DIABLE

No hay comentarios.:

Publicar un comentario